Τρίτη, Φεβρουαρίου 07, 2006

Δημοσκοπηση περι Διαφθορας - Συμπερασματα

Επειδη η ζωη συνεχιζεται και περα απο τις γελοιγραφιες στην Δανια... τελειωσε η δημοσκοπηση περι διαφθορας. Τα αποτελεσματα δυστυχως φαινεται να στηριζουν τις ερευνες που βγαζουν την Ελλαδα να μαστιζεται απο διαφθορα.

Αναλυτικα στην ερωτηση Εχετε δωροδοκησει κανενα τον τελευταιο χρονο? ειχαμε:

Ναι με δικη μου πρωτοβουλια 5%

Ναι, μου το ζητησαν 5%

Οχι, παρολο που μου το ζητησαν 11%

Οχι, δεν ετυχε να μου ζητηθει και δεν μου περναει απτο μυαλο 72%

Όχι, δυστυχώς δεν μου το ζήτησαν (εάν το ζητούσαν ίσως γινόταν η δουλειά μου! 8) ) 7%

Συνολικα δηλαδη 21% ετυχαν σε περιπτωσεις διαφθορας, ενα πραγματικα τεραστιο ποσοστο για μια χωρα που θελει να λεγεται ανεπτυγμενη.
Οι συνολικες απαντησεις ηταν 57 (πολυ λιγοτερες απο την προηγουμενη δημοσκοπηση), που δειχνει οτι μερικοι ισως φοβοντουσαν να λαβουν μερος, αρα οτι τα ποσοστα διαφθορας ειναι ακομα μεγαλυτερα.

Αξιοσημειωτο ειναι τελος οτι 7% των ανθρωπων θα προτιμουσαν την διαφθορα απο την αναποτελεσματικη γραφειοκρατια που τους βασανιζει, κατι που υποδεικνυει οτι η διαφθορα θρεφεται απο την πολυνομια και την εξοντωτικη γραφειοκρατια.

5 σχόλια:

libertarian είπε...

"Επειδη η ζωη συνεχιζεται και περα απο τις γελοιγραφιες στην Δανια..." η επόμενη δημοσκόπηση είναι "Συμφωνείτε με την στάση της κυβέρνησης της Δανίας;" :-Ρ

Οι δημοσκοπίσεις βρίσκονται στην αρχική μας σελίδα για όσους τις ψάχνουν εδω :-)

Kensai είπε...

"αξιοσημειωτο ειναι τελος οτι 7% των ανθρωπων θα προτιμουσαν την διαφθορα απο την αναποτελεσματικη γραφειοκρατια που τους βασανιζει, κατι που υποδεικνυει οτι η διαφθορα θρεφεται απο την πολυνομια και την εξοντωτικη γραφειοκρατια."

Αυτό δεν είναι και πολύ επιστημονική εξήγηση ξέρεις. Για να ίσχυε θα έπρεπε το ποσοστό να ήταν ικανά μεγαλύτερο...

Εγώ νομίζω περισσότερο εξηγεί πως οι Έλληνες ως λαός έχουμε χιούμορ (αμά λάχει απαντάμε τις δημοσκοπήσεις και με αστειάκια) και πως γενικώς προτιμάμε να γίνει η δουλειά μας ανεξάρτητα αν τα μέσα που θα χρησιμοποιήσουμε είναι έννομα ή μη.

Με άλλα λόγια: ο σκοπός αγιάζει τα μέσα!

Ανώνυμος είπε...

Όλα θα ήταν διαφορετικά αν έθετες το ερώτημα : Χρησιμοποιήσατε την επιρροή κάποιου γνωστού σας για να πετύχετε το σκοπό σας;
Κοινώς αν βάλατε βύσμα. Μην περιμένεις πολλούς δωροδοκητές γιατί δεν υπάρχουν και λεφτά. Βύσματα όμως όσα θες.

kouk είπε...

Πράγματι, ο Ναυάγιο έχει δίκιο σε αυτό. Νομίζω ότι όλοι θα έχουν χρησιμοποιήσει βύσμα κάποτε στην ζωή τους.

S G είπε...

ειναι καπως γενικη η ερωτηση αν εχεις βαλει βυσμα. Ειναι βυσμα να παρεις ενα φιλο σου ταξιδιωτικο πρακτορα να σου κλεισει ενα εισιτηρειο χωρις να πληρωσεις, αλλα να το πληρωσεις μετα?

Ισως θα πρεπει να γινει: εχεις χρησιμοποιησει γνωριμια για να φας την θεση καποιου σε οτιδηποτε περιπτωση?

Αλλα καλη ιδεα για το μελλον...

ΥΓ εγω δεν εχω βαλει ποτε βυσμα (νομιζω)!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner
















Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign








Referrers

Based on original Visionary template by Justin Tadlock
Visionary Reloaded theme by Blogger Templates | Distributed By Magazine Template

Visionary WordPress Theme by Justin Tadlock