Σάββατο, Ιουνίου 04, 2005

Looters!

Πριν λίγο καιρό παρήγγειλα ένα ιατρικό βιβλίο από το βιβλιοπωλείο ενός καναδικού πανεπιστημίου. Δυστυχώς το πουλούσαν μόνο εκεί και δεν μπορούσα να το βρω πχ στο amazon. Κάνω αρκετά συχνά αγορές βιβλίων μέσω του internet, και ποτέ το παρελθόν δεν είχα αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα. Το κόστος του βιβλίου ήταν 128 καναδικά δολλάρια συν 30 δολλάρια έξοδα αποστολής.

Μερικές μέρες μετά άρχισε το πανηγύρι. Ένα μεσημέρι δέχομαι ένα τηλεφώνημα:
- Είστε ο κ. Roark;
- Μάλιστα. (όταν με λένε κύριο δεν είναι συνήθως για καλό)
- Από την DHL σας τηλεφωνούμε, από το αεροδρόμιο.
- Μάλιστα.
- Έχει έρθει ένα πακέτο για σας, αλλά επειδή το είδε ο τελωνειακός ότι είναι βιβλία με κόστος πάνω από 45 ευρώ, από χώρα εκτός ΕΕ, το πακέτο πρέπει να εκτελωνιστεί και να πληρώσετε φόρο.
- Στα βιβλία ο φόρος 4% δεν είναι; (καλά δεν είναι και τίποτα το 4%, η χώρα έχει ανάγκες που απαιτούν ένα μίνιμουμ φορολογίας, μακάρι να ήταν για όλα μόνο 4% ο φόρος)
- Μάλιστα. Αν θέλετε μπορεί να σας το εκτελωνίσει ο εκτελωνιστής μας και να έρθει το πακέτο σπίτι αλλά η αμοιβή του είναι 65 ευρώ συν τα έξοδα εκτελωνισμού.
- Προτιμώ να το εκτελωνίσω εγώ τότε. (να είναι καλά οι άνθρωποι που με σκέφτηκαν αλλά 65 ευρώ δεν μου πολυπερισσεύουν)
- Ωραία. Σημειώστε τον αριθμό της φορτωτικής και περάστε με αυτόν από το κτήριό μας στο χώρο εμπορευμάτων του αεροδρομίου, εργάσιμες ώρες και μέρες.
- Δηλαδή απόγευμα δεν μπορώ; (δεν σκέφτηκε κανείς ότι μπορεί κάποιος το πρωί να ...δουλεύει;)
- Όχι δεν γίνεται, το τελωνείο είναι ανοικτό μόνο μέρχι το μεσημέρι. Ελάτε μόνο σύντομα γιατί μετά τις 3 μέρες θα πληρώσετε και έξοδα φύλαξης του πακέτου στην αποθήκη μας.
- Θα έρθω αύριο. (άντε να υποχρεωθώ τώρα στον ύπαρχο)

Αναγκάστηκα λοιπόν να πάρω μια μέρα άδεια από την υπηρεσία (που σημαίνει αν ήμουν εργαζόμενος θα έχανα ένα μεροκάματο). Πήρα το μετρό, πήγα Εθνική Άμυνα και από κει με λεωφορείο στο Αεροδρόμιο (70 λεπτά συν 3 ευρώ). Στη διαδρομή θαύμαζα την Αττική Οδό, με όλες τις γέφυρες και τους κόμβους της, και σκεφτόμουν δε μπορεί, και εμείς γινόμαστε σιγά σιγά πολιτισμένη χώρα.

Έφτασα στο El Venizelos και περπάτησα ως την DHL, όπου στα γραφεία περιπλανήθηκα μέχρι κάποιος να μου εξηγήσει σε ποιά ουρά να σταθώ. Σημειωτέον ήμουν ο μόνος πολίτης ανάμεσα σε επαγγελματίες εκτελωνιστές. Φτάνω μετά από 3 τέταρτα και βάλε στην ουρά στο γκισέ:
- Γειά σας
- Καλημέρα σας. Λέγομαι Roark. Με πήραν τηλέφωνο από εδώ και μου είπαν να περάσω να εκτελωνίσω ένα πακέτο που ήρθε για μένα. Ορίστε ο αριθμός της φορτωτικής.
- Μάλιστα, μισό λεπτό (που φυσικά έγιναν αρκετά λεπτά). Ορίστε τα χαρτιά σας. 21 ευρώ και πενήντα λεπτά παρακαλώ. (Looters!)
- Συγνώμη; (δεν μπορεί, κάποιο λάθος θα έγινε)
- Είναι τα πρακτορειακά δικαιώματα για να πάρετε τα χαρτιά σας.
- Σοβαρολογείτε; Εγώ σας έχω ήδη πληρώσει 30 δολλάρια για να μου φέρετε το πακέτο σπίτι και σεις με αναγκάσατε να έρθω μέχρι εδώ και θα σας δώσω άλλα 21,5 ευρώ; (πώς γίνεται ολόκληρο ταξίδι από την Αμερική μέχρι το σπίτι μου να αξίζει όσο να μου δώσουν τα χαρτιά της φορτιτικής, σκέφτηκα ο αφελής)
- Άμα θέλετε κάντε στην άκρη και θα επικοινωνήσει μαζί σας η υπεύθυνος.

Έκανα στην άκρη και περίμενα. Κάποια στιγμή η υπεύθυνος μας θυμήθηκε (δεν την κατηγορώ, είχε και άλλες δουλειές να ασχοληθεί):
- Γειά σας.
- Γειά σας.
- Τι πρόβλημα υπάρχει;
- Συγνώμη, αλλά εδώ στο γκισέ μου ζητάνε να δώσω 21,5 ευρώ, για να πάρω ένα πάκο χαρτιά του πακέτου μου, για το οποίο σας έχω ήδη πληρώσει να μου το φέρετε σπίτι. (αυτή θα με καταλάβει, θα βρω το δίκιο μου είπα)
- Δυστυχώς δεν μπορεί να γίνει κάτι. Είστε υποχρεωμένος να πληρώσετε πρακτορειακά δικαιώματα.
- Αν δεν τα πληρώσω; (Ποιά δικαίωματα; Δηλαδή στην Γαλλική Επανάσταση φώναζαν Liberte, Egalite, Practorite; Σε ποιά Χάρτα Δικαιωμάτων του Ανθρώπου είναι καταχωρημένα;)
- Θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα παραμονής του πακέτου στην αποθήκη μας μέχρι να τα πληρώσετε.

Μετά από αρκετή ώρα καβγά, είπα να πληρώσω. Τα νεύρα μου αξίζουν περισσότερο από 21,5 ευρω. Ας το καταπιούμε. Η υπάλληλος του γκισέ μου δίνει τα χαρτιά:
- Με αυτά τα χαρτιά πηγαίντε στο βάθος, την αποθήκη που είναι ένα γραφείο του τελωνείου.
- Για να δούμε...

Πάω στο βάθος, βρίσκω το γραφείο του τελωνείου που ήταν ένα προκάτ κοντεϊνερ μέσα στην τεράστια αποθήκη. Αφού περίμενω σε μια μικρή ουρά φτάνω στο πρώτο γκισέ:
- Γειά σας.
- Καλημέρα. Ήρθε ένα πακέτο για μένα αλλά επειδή η αξία του ξεπερνάει τα 45 ευρώ μου το κράτησαν για εκτελωνισμό. Να τα χαρτιά που μου έδωσαν από το προηγούμενο γκισέ.
- Φέρτα δω.

Ο υπάλληλος πήρε τα χαρτιά και άρχισε να συμπληρώνει. Η συμπλήρωση του πήρε κάνα εικοσάλεπτο που από ότι κατάλαβα ήταν δική μου δουλειά να το κάνω.
- Ξέρετε, έχω παραγγείλλει άπειρες φορές βιβλία πολύ μεγαλύτερης αξίας από το internet, ποτέ δεν είχα ταλαιπωρηθεί έτσι. Όταν τα παραγγέλνω με το ταχυσρομία έρχονται πάντα χωρίς την παραμικρή επιβάρυνση.
- Σοβαρά; Πρώτη φορά το ακούμε. Δεν το αναφέρεις στα κεντρικά το κανονίσουν;
- Δεν είναι να ανοίγεις εδώ το στόμα σου...

Αφού τελείωσε συμπλήρωση, πήγα στο διπλανό γκισέ όπου μου γέμισαν τα χαρτιά σφραγίδες. Μετά με έστειλαν σε μια θυρίδα στη αποθήκη όπου περίμενα να ελέγξουν αν πράγματι υπήρχε πακέτο για μένα και μου έδωσαν και άλλα χαρτιά-αποδείξεις. Με όλα αυτά με έστειλαν κάτω στο κεντρικό τελωνείο να πληρώσω και να ξαναγυρίσω. Αφού περπάτησα 2 χλμ από το κτήριο της DHL ως το τελωνείο, μπήκα σε μια ουρά για το πρώτο γκισε: σφραγίδες. Δεύτερο γκισέ: σφραγίδες. Τρίτο γκισέ: σφραγίδες. Στο τέταρτο γκισέ έχασα τα χαρτιά μου καθώς πήγαιναν από γραφείο σε γραφείο εσωτερικά και σφραγίζονταν. Μετά από κάμποση ώρα αναμονής πήρα το πακέτο από ένα πέμπτο γκισέ. Με αυτά πήγα στο γκισέ της Τράπεζας της Ελλάδος για να πληρώσω:

Για βιβλίο αξίας 79 ευρώ με 4% φόρο πόσο πλήρωσα; Όποιος νομίζει ότι έμαθε μαθηματικά στο σχολείο μάλλον πρέπει να το ξανσκεφτεί. Ξεχάστε την απλή μέθοδο των τριών. Εδώ έχουμε την απλή μέθοδο των κλεφτών: 8,95 ευρώ! Έχουμε και λέμε: 79ευρώ βιβλία συν 60 ευρώ ναύλα (Looters! Τι; Πώς; Από που;): σύνολο 140 ευρώ. Το 4% του 140 βγαίνει 5,95 ευρώ. Σε αυτό προσθέτουμε 3 ευρώ δικαιώματα ΑΔΤΕ (Looters! τώρα κατάλαβα τι εννοούν σε αυτή τη χώρα δικαίωμα. Δικαίωμα ονομάζεται οτιδήποτε επιτρέπει σε κάποιον να βάζει χέρι στο πορτοφόλι σου) έχουμε 8,95 ευρώ! Τι να κάνω, είχα φάει ήδη 4 ώρες στο αεροδρόμια από ουρά σε ουρά οπότε είπα να πληρώσω να τελειώνω. Με την απόδειξη πήγα σε άλλο γκισέ όπου μου την σφραγίσανε και πήρα των δρόμο των 2 χλμ της επιστροφής στην DHL.

Εκεί πήγα στη θυρίδα της αποθήκης όπου μου σφράγισαν πάλι ότι χαρτιά κουβαλούσα και με έστειλαν σε ένα άλλο γκισέ να πληρώσω εργατικά:
- Συγνώμη. Σας έχω πληρώσει ήδη 30 δολλάρια για να μου το φέρετε σπίτι και άλλα 21,5 ευρώ εδώ πριν.
- Ναι αλλά αυτά εδώ είναι τα εργατικά έξοδα της αποθήκης. (Looters!)
- Μα που είπαν είναι δωρεάν για 3 μέρες.
- Η φύλαξη ναι, τα εργατικά όχι.

Πήγα στο γκισέ για τα εργατικά όπου πλήρωσα άλλα 5,90 ευρώ. Με την απόδειξη γύρισα στην αποθήκη όπου πήρα επιτέλους το βιβλίο (το οποίο και μίσησα μετά την τόση ταλαιπωρία που μου στοίχισε).

Πήρα το δρόμο για το σπίτι όπου έδωσα άλλα 3 ευρώ για το λεωφορείο (το οποίο ισχύει υποτίθεται για όλες τις διαδρομές με λεωφορείο για 24 ώρες, αλλά μόνο για μια διαδρομή στο αεροδρόμιο) και 70 λεπτά στο μετρό. Σε όλη την διαδρομή σκεφτόμουν μήπως πήρα λάθο κατεύθυνση. Μήπως, μια και ήμουν στο αεροδρόμιο, να έπαιρνα ένα αεροπλάνο μακριά από αυτό το φρενοκομείο.

Για φόρο 3,16 ευρώ η ελληνική γραφειοκρατία και οι κάθε λογής κλέφτες που την εκμεταλλεύονται μου κόστισαν: 0,7 + 3 + 21,5 + 8,95 + 5,9 + 3 + 0,7 = 43,75 ευρώ!!! Συν τα νεύρα την απώλεια μιας εργάσιμης μέρας!

Αυτό είναι το ελληνικό κράτος, οι ρυθμίσεις, η γραφειοκρατία και τα «δικαιώματα» που δίνει σε διάφορους να κλέβουν τα χρήματά μας. Ακόμα και μεγάλες εταιρίες, που στο εξωτερικό προσφέρουν άριστες μεταφορές σε ασήμαντο κόστος, εδώ γίνονται μέρος του γραφειοκρατικού μηχανισμού που μας καταληστεύει.

Είναι ακόμα ένα μικρό παράδειγμα του τι γλυτώνουμε στις συναλλαγές μας με χώρες της ΕΕ (ήθελα και καναδικό βιβλίο τρομάρα μου) χάρη στην κοινή αγορά.

Δεν θα σχολιάσω τα εμπόδια στην διάχυση των ιδεών, την μεταφορά της γνώσης ή την επιστημονική πρόοδο. Η γραφειοκρατεία πνίγει σαν φίδι κάθε απόπειρα προόδου της ελληνικής κοινωνίας. Άλλωστε η ανάπτυξη, η εφευρετικότητα, η επιχειρηματικότητα, η γνώση κτλ δεν έχουν «δικαιώματα» σε αυτήν την χώρα...

12 σχόλια:

xxx είπε...

Χαλαρά το ίδιο έπαθα κι εγώ και χειρότερα, cd's από Καναδά αξίας 80 euros πλήρωσα 83,93!!!! euros για τον εκτελωνισμό.Βέβαια όλα τα *κανόνισε* η DHL μιας και ο εκτελωνισμός έγινε στην Αθήνα κι εγώ μένω Θεσσαλονίκη. Η ανάλυση του τιμολογίου έλεγε:
Δασμοί 17,03
Δ.Ε.Τ.Ε. 2,00
ΕΝΣΗΜΑ 21,00
ΑΝΟΙΚΤΙΚΑ-ΖΥΓΙΣΤΙΚΑ-ΚΑΤΑ/ΤΡΗ 5,00
ΔΙΑΛΟΓΗ 5,00
ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΞΟΔΑ 5,00
ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΤΙΚΑ 19,00
Σύνολο 74,03 +18% ΦΠΑ= 83,93
................................

zavalos είπε...

>>Δεν θα σχολιάσω τα εμπόδια στην διάχυση των
>>ιδεών, την μεταφορά της γνώσης ή την
>>επιστημονική πρόοδο.

και καλα θα κανεις γιατι το χοντραινεις. Δηλαδη αν ηταν μπαχαρια απο την ινδια θα ειχε τεθει θεμα εμποδιων στην γευστικη διευρινση και στην ανταλαγη γαστρονομικων εμπειριων;

>> Η γραφειοκρατεία πνίγει σαν φίδι κάθε
>> απόπειρα προόδου της ελληνικής κοινωνίας.

Δεδομενο και εχεις τα χιλια δικια.

Rule of the thumb: Οταν η χαμενη μερα συν τα μεταφορικα, κοστιζουν περισσοτερο απο το βιβλιο, αφηνεις το βιβλιο. Κατι μου λεει οτι ακομη και εαν δεν υπηρχαν τα ψιλα νταβατζιλικια, παλι χαμενος θα ησουν.

Unknown είπε...

Μολις μου κοπηκε με μαχαιρι η νοσταλγια για την Ελλαδα.
Μονο μια απορια εχω. Τα εργατικα εξοδα στο τελος γιατι ήταν? Για το κουβαλημα του πακετου απο το αεροπλανο στην αποθηκη και απο κει σ'εσενα!!!!!
just in case next time δοκιμασε

http://www.usedbooksearch.co.uk/
http://www.academicbooktrade.co.uk/find.php

kouk είπε...

Νομίζω ότι από τους προλαλήσαντες κανείς δεν έχει καεί όσο εγώ με το τελωνείο:

Πόσα πληρώνει ένας φοιτητής που παραγγέλνει μια ηλεκτρονική πλακέτα αξίας 250 EUR από την Καλιφόρνια;

Ο ανίδεος φοιτητής (εγώ δηλαδή) πληρώνει 30 EUR έξοδα αποστολής στην πιο φθηνή μεταφορική εταιρία (*) και μετά πληρώνει στο αεροδρόμιο άλλα 200 περίπου ζεστά κολλαριστά ευρουδάκια!!!!!!!!

Βέβαια σε αυτά συμπεριλαμβάνονταν και έξοδα φύλαξης μιας βδομάδας γιατί ο φοιτητής προτίμησε την πιο φθηνή μεταφορική εταιρία (*) που δεν μπήκε στον κόπο να τον ενημερώσει για αυτά τα έξοδα.

Συμφωνώ με τον Ζάβαλο, στο ότι αν τα επιπλέον έξοδα είναι παραπάνω από την αξία του αντικειμένου τότε άστο εκεί. Όμως, όπως και στην περίπτωση του Roark, όταν πας για πρώτη φορά στο τελωνείο δεν ξέρεις τι να περιμένεις και σου τα πέρνουν λίγα-λίγα. Είναι πραγματικά μια απίστευτη κλεψιά η όλη υπόθεση.

Διαφωνώ όμως που λέει ότι είναι χοντρό να σχολιάσουμε το εμπόδιο που αποτελεί αυτού του είδους η κλεψιά. Δεν είναι όλα τα εισαγώμενα αντικείμενα μπαχάρια για να νοστιμέψουν το φαγητό. Στην περίπτωση του Roark μου ακούγεται λογικό ότι το εν λόγω βιβλίο του ήταν απαραίτητο για τις σπουδές του, όπως και στις πολλές περιπτώσεις όπου είναι απαγορευτικό ένας φοιτητής σαν και εμένα να έχει πρόσβαση ακόμα και σε φθηνό εξοπλισμό από τις Η.Π.Α.

(*) όποιος ενδιαφέρεται να μάθει ποιά εταιρία ας μου στείλει email.

S G είπε...

εγω παντως εχω αγορασει ΡΑΜ απο τις ΗΠΑ στην Γερμανια και μου την εφεραν σπιτι απλα, χωρις κανενα προβλημα.

Τωρα για βιβλια χρησιμοποιω συνηθως το γερμανικο αμαζον, που τα φερνει απο ΗΠΑ αλλα δεν χρειαζεται να εκτελωνισεις τιποτα. Νομιζω και οι Ελληνες ανετα παραγγελνουν απο το γερμανικο αμαζον, χωρις ταλαιπωριες, λογω ΕΕ. (προσωπικα εγω πηγα απλα στην Γερμανια να τα παραλαβω τα βιβλια γιατι αλλιως για καποιον λογο τα ελληνικα ταχυδρομεια θελουν ενα μηνα αντι για δυο μερες οπως στην Γερμανια).

S G είπε...

α και για γραμματα, για να στειλετε χαρτια γρηγορα κτλ μην σκεφτεστε DHL. Μου ζητουσαν 70 ευρω για να στειλουν Αθηνα-Βαρκελωνη ενα χαρτι και να φτασει το επομενο απογευμα. Η UPS το εκανε με 30 και φτανει παντα πριν τις 10:30 το πρωι!

ΥΓ μην ντρεπεστε να γραφετε εταιρειες και μαρκες. Ετσι λειτουργει ο ανταγωνισμος, μονο αν υπαρχει πληροφορηση και διαφανεια τιμων.

Phantasmak είπε...

Mετά από κάποιο σημείο πηδούσα σειρές στο κείμενο γιατί χάθηκα, αλλά κατάλαβα το νόημα.

"Στη διαδρομή θαύμαζα την Αττική Οδό, με όλες τις γέφυρες και τους κόμβους της, και σκεφτόμουν δε μπορεί, και εμείς γινόμαστε σιγά σιγά πολιτισμένη χώρα."

Χε χε... ωραίος.

Βασικά, φαίνεται πως σε τιμωρούν επειδή δε συμβιβάστηκες με ό,τι πουλά ο Ελευθερουδάκης αλλά ήθελες εξεζητημένο προϊόν. Η γνώση είναι ελεύθερη σου λέει μετά...

vangelakas είπε...

α και για γραμματα, για να στειλετε χαρτια γρηγορα κτλ μην σκεφτεστε DHL. Μου ζητουσαν 70 ευρω για να στειλουν Αθηνα-Βαρκελωνη ενα χαρτι και να φτασει το επομενο απογευμα. Η UPS το εκανε με 30 και φτανει παντα πριν τις 10:30 το πρωι!


Επειδη σε δημοκρατια ζουμε και ο καθεις λεει ο,τι γουσταρει, να πω κι εγω την σοφια μου...

Μηπως αγαπητε s_g τό χαρτι πού ηθελες νά στειλης εις τήν Καταλονια ειχε κολλημενο πανω του, τιποτε δερματοδετο; Μηπως κατά λαθος ηταν η Δομη ρε παιδι μου καί τιποτις 5-6 τομοι μαζυ της, διοτι 70 εουρος γιά Βαρκελωνη ΔΕΝ χρεωνει η DHL. Καί η παραδοση σέ ωρες πού δειχνει τόν Καταλανο Ευαγγελατο στο tv espana, επισης ελεγχεται…

Διοτι:

1) Οι χρονοι παραδοσεως είναι σέ εργασιμες ωρες (οπερ εστι ξηγουμενο) άπό τις 9 μεχρι καί τις 5 ναουμε.
2) Τό κοστος ενός χαρτιου (χαρτι όμως ε; Όχι εγκυκλοπαιδεια! Διοτι 70 ευρωπεη κοστιζουν κατι ντουζινες κιλων) γιά Ισπανια είναι 25 εουρος. Γιά τήν ακριβεια μεχρι 30 κολλες Α4 κοστιζουν 25 εουρος. Έάν οντως η ups θελει 30, τοτενες θά προτιμησουμε dhl όχι μονο γιά χαρτια γρηγορα αλλα καί φθηνοτερα.

Παντως, αγαπητοι φιλοι, τό σιγουρο είναι ένα:

Στο τεως 131 νυν 11188 μπορουμε νά ζητησουμε τά τελεφωνα τών εταιρειων αυτων, καί νά ρωτησουμε τιμες καί κοστος. Η επιλογη δικη μας ναουμε. Καί φαινεται έάν ένα χαρτι, ναουμ, κοστιζει 70 ευρωπεη μέ ντι ειτς ελ καί 30 ευρωπουλοπουλα μέ γιου (καί κορης) πι ες

Υπαρχουν καί τά ΕΛΤΑ μέ 6 ευρω ναουμ…

S G είπε...

μιλαμε για επειγουσα παραδοση, το δινεις σημερα μεχρι τις 18:00 και ειναι εκει αυριο μεχρι τις 10:30?

Τα ΕΛΤΑ ουτε για αστειο δεν μπορουν και η DHL ζητουσε 70. Αν λανθανω, ζητω συγγνωμη, σιγουρα καλυτερο να το ψαξετε μονοι σας (το ιντερνετ τι τοχετε? μονο για μπλογκιν?)

pinky and the brain είπε...

απίστευτη ιστορία. τέλεια κ/χ τους έκανες. η dhl στην ελλάδα είναι απαράδεκτη. χάνουν πράγματα και μετά σου λένε ότι χάνουμε μόνο το 1% οπότε είμαστε super εταιρία. and so what, i never knew how lucky i was, ανήκω στο 1%.

ultrasonic15 είπε...

Τολμάς Roark να θίξεις έστω και στο ελάχιστο τα (κεκτημένα πάντα) δικαιώματα όλων των εκπροσώπων των παραγωγικών τάξεων στην Ελλάδα? Μου φαίνεται ότι πρέπει να σε βάλει σε μια καρέκλα το προεδρείο της ΓΣΕΕ (ή ΑΔΕΔΥ ή ΟΜΕ/ΟΤΕ ή όποιο άλλο θες διάλεξε) και να σου κάνει πλήρη κατήχηση για την υπέρτατη αξία αυτών των δικαιωμάτων. Μου φαίνεται μάλιστα ότι πρέπει να περάσουμε όλοι μας από αυτή τη δοκιμασία. Μια δοκιμασία ανάλογης αποτελεσματικότητας, εξωφρενικότητας, παπαρολογικότητας με αυτήν που περνάμε στη χαρούμενη ελλάδα μας, ιδιαίτερα τον τελευταίο καιρό.
Ρε με τους καραγκιόζηδες που έχουμε μπλέξει, η λέξη υπερβολή έχει χάσει κάθε νόημα.
Πάντως (για να συνεχίσω πάλι σε ζεϊμπέκικο στυλ), αυτό που αναφέρεις είναι ένα μεμονωμένο περιστατικό που καμμία σχέση δεν έχει με την αστραποιαία εξυπηρέτηση (και χωρίς χρέωση με εξτρα λεφτά, έξτρα φακελάκια και έξτρα τυρογαριδάκια) που έχουμε όλοι μας καθημερινά με την εφορία, το ΙΚΑ (το οποίο ΙΚΑ σε σχέση με το ΤΣΜΕΔΕ των μηχανικών παρεπιπτόντως είναι συγκριτικά κάτι ανάλογο με το Ωνάσειο καρδιοχειρουργικό και ένα νοσοκομείο του β’ παγκοσμίου στην Αίγυπτο, οπότε πάντα don’t worry πάντα υπάρχει περιθώριο για χειρότερα), τις εταιρείες κράτος εν κράτει κλπ. κλπ.
Όσο για το αν η εφευρετικότητα και η δημιουργία ιδεών (και πράξεων) πνίγεται σ’ αυτή τη χώρα, ρίξτε μια ματιά εδώ
http://www.enet.gr/online/online_text?c=114&id=56761576
για ένα απλό παράδειγμα ενός τύπου που όντως πήρε το αεροπλάνο και την έκανε από τους καραγκιόζηδες εδώ, που έχουν ισοπεδώσει όλες τις ευκαιρίες, τις ευκαιρίες για τους νέους ιδιαίτερα, για να κάνει ο οποιοσδήποτε κάτι αποδοτικό χωρίς να χρειαστεί να γίνει λαμόγιο.
Α, και εδώ
http://tovima.dolnet.gr/print_article.php?e=B&f=14469&m=D08&aa=1
ένας τύπος που αντί να πάρει αεροπλάνο, ο φουκαράς ήρθε με αεροπλάνο να επενδύσει, να ρισκάρει να τολμήσει στην πατρίδα του («τι την πέρασες το griehenland ρε, εδώ έχουμε νόμους, κανόνες, άδειες, ό,τι νομίζεις εσύ θα κάνεις» του είπαν όλοι οι παπάρες που έχουν μια παπαροθέση στην ελλάδα και τους δόθηκε εξουσία που δεν την αξίζουν). Αφού ο τύπος απογοητεύτηκε λέει στο τέλος: <<…Απορώ γιατί κάθομαι και σας τα λέω όλα αυτά και δεν έχω φύγει ακόμη από την Ελλάδα...». Αν ήτανε κανένα λαμόγιο, σίγουρα θα είχε φτιάξει ήδη κανα δυο εισηγμένες μέσα στα χρόνια αυτά, θα έκανε μπιζνες με τα λεφτά των άλλων (βλέπε αβάντα από πολιτικά κόμματα/τζάκια, ευρωπαϊκά προγράμματα χρηματοδότησης σε άχρηστους αντιπαραγωγικούς επιχειρηματίες, αδικαιολόγητη αύξηση μετοχικού κεφαλαίου), που λεγε και ο ντε Βίτο στην ταινία, και θα γινόταν μεγάλος και τρανός (οι εξαιρέσεις που υπάρχουν απλά αποτελούν εξαιρέσεις).

vangelakas είπε...

Τελικα τι μας χαλαει στην υποθεση;

Το οτι ενα βιβλιοπωλειο εχει επιλεξει μια εταιρεια κουριερ η οποια του στελνει ανα τον κοσμο τα βιβλια αλλα τυγχανει να εχει χι κανονες εισπρακτικους (υπερβολικους η οχι) σε θεματα εισαγωγων, εμπλεκομενου του τελωνειου;

Η ολη αυτη φαση μου θυμιζει κατι χασοδικες που καλουν στην δικη μου εταιρεια με υφος χιλιων και ενος καρδιναλιων λεγοντας οτι θα κανουν αγωγη για χι λογους. (πλατειαζω,ναι)

Πρεπει να γινει αντικειμενο μελετης η νεα ποικιλια του ελληνα. Ακριβος στα πιτουρα και φτηνος στ'αλευρι.

Σκαμε με καθε λεπτομερεια κατι εντελως κουκου αλλα κατι αλλο που χαλαει την συνταγη της παγκοσμιοποιησης και της νεας ταξης στην οποια χτυπαμε προσοχες, κανουμε την παπια.

Τελος ειναι καταπληκτικο το ποστ του pinky and the brain.

Ξεκιναει με ελληνικα, πεταει μια συντομογραφια, συνεχιζει με εναν αφορισμο.Στο τελος (and so what, i never knew how lucky i was, ανήκω στο 1%. ) θυμιζει τον Χατζηχρηστο οταν ελεγε:

"Σουρπραιζ! Εκπληξη! Πως το λετε εσεις στο ελλαντα;"

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner
















Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign








Referrers

Based on original Visionary template by Justin Tadlock
Visionary Reloaded theme by Blogger Templates | Distributed By Magazine Template

Visionary WordPress Theme by Justin Tadlock